Найкращі побажання до співпраці

... застосування принципу активності в навчанні особливо потрібно в українській школі, бо якраз нам треба перебороти ту пасивність, що віками вироблялася у нашого народу, і розвинути ініціативу та творчі здібності нашої молоді.

Г. Ващенко.

Мета, завдання та структура методичного об’єднання


У 2015-2016 н.р. МО буде працювати над проблемною темою: 
«Формування успішного освітнього середовища сільської школи шляхом впровадження інтерактивних технологій.»

Завдання МО вчителів природничо-математичного циклу у 2015-2016 н.р.
    Одним із пріоритетів сучасної освітньої політики в Україні є упровадження компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. Результати навчальної діяльності учнів на всіх етапах шкільної освіти не можуть обмежуватися знаннями, вміннями, навичками, метою навчання має стати формування компетентностей як загальної здатності, що базується на знаннях, досвіді та цінностях. Тому сьогодні перед освітою стоїть завдання: готувати людину, здатну до сприйняття і творення змін.
    Виходячи з цього, МО в поточному році буде працювати над виконанням таких завдань:
   1. Спрямовувати навчальний процес на розвиток особистості учня, формування його компетентностей. Підготовка математично грамотної людини з високим рівнем комунікативної компетентності.
   2. Формувати в учнів наукового світогляду, уявлень про ідеї і методи математики, її ролі у пізнанні дійсності, усвідомлення математичних знань, як невід’ємної складової загальної культури людини, необхідної умови повноцінного життя в сучасному суспільстві; стійкої мотивації до навчання.
    3. Інтелектуальний розвиток учнів, розвиток їхнього логічного мислення, пам’яті, уваги, інтуїції, умінь аналізувати, класифікувати, узагальнювати, робити умовиводи за аналогією, діставати наслідки з даних передумов шляхом несуперечливих міркувань;
  4.  Застосовувати прогресивні підходи до навчально-виховного процесу на уроках математики, фізики та інформатика (особистісне зорієнтованого, компетентнісного, соціокультурного, функціонально-комунікативного).
  5. Постійно підвищувати рівень загально дидактичної і методичної підготовки вчителів для організації та здійснення навчально-виховного процесу.
  6. Продовжувати проводити обмін досвідом успішної педагогічної діяльності. Вивчати досвіди інноваційної професійно-педагогічної діяльності, набуття вмінь та навичок творчого моделювання навчально-виховного процесу.
  7. Використовувати комп’ютерні технології та інноваційні методики у процесі навчання математики та інформатики з метою підвищення ефективності викладання навчальних предметів.
  8. Формувати в учнів загально навчальних умінь, культури мовлення, чіткості й точності думки, критичності мислення, здатності відчувати красу ідеї, методу розв’язання задачі або проблеми, таких людських якостей, як наполегливість, сила волі, здатність до переборення труднощів, чесність, працелюбство;
  9. Продовжувати роботу з обдарованими учнями, вивчати інтегративні показники творчої обдарованості. Наукова-дослідницька діяльність учнів, як одна з форм розвитку та заохочення творчих здібностей обдарованих дітей. Робота із здібними та обдарованими учнями в рамках різних форм роботи (предметних олімпіад, конкурсів, турнірів).
  10. Посилити роботу із слабкими учнями, розробити систему консультацій, які допоможуть в засвоєнні нового матеріалу.
  11. Творче використовувати додаткові джерела та варіативні навчальні посібники на уроках з метою поглиблення знань учнів з предметів;
  12. Систематично використовувати історичний матеріал, який підвішує інтерес до вивчення математики, фізики, стимулює потяг до наукової творчості, пробуджує критичне ставлення до фактів. 

Немає коментарів:

Дописати коментар